tirsdag 18. januar 2011

Jeg kjente det!!!

Ja, jeg kjente det TYDELIG!! 

Har tidligere kjent masse forskjellig egentlig...litt bobbling osv..Men har ikke ønsket å tro at det er baby'n...kunne jo like godt være luft...Eller andre ting... 

Men nå lå jeg å tittet på tv og holdt hånden på magen....Pluttselig dulta det skikkelig, og ca 10 sek senere kom det 2 tette dultinger til....Det må jo være baby'n som sparker eller rører på seg?!! :) :) :)

Var i allefall noe jeg aldri har kjent før, og jeg kjente det egentlig på innsiden samtidig som jeg kunne kjenne det med hånden på utsiden også..... 

OI...nå kom det et til :) :) :) Åååå så gøy! :) :) Kan garantert si at dette er baby'n ja!


Så idag, 15+6 kjenner jeg tydelig bevegelse i magen min, H*n lever!!!! :) :)
(sparkene kunne forresten kjennes et godt stykke under navelen og til høyre, dette er veldig stas merker jeg...hehe) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar