onsdag 26. januar 2011

17 UKER!

Jepp, enda en uke har gått, og nå er det bare 23 uker igjen!
Har vært dårlig med blogging siste uka, men føler ikke at det har skjedd så mye...
(ikke at jeg har vært så veldig ivrig i blogginga tidligere heller da..)


Men mamma ringer jo av og til, bare for å høre hvordan det går...og hun klarte ikke holde seg lenger, hun MÅTTE fortelle meg at hun er igang med strikkinga... Og siden hun ikke hadde spurt med enda om hva jeg vil ha, så har hun begynt på et lite pledd i første omgang. Og jeg GLEDER meg til å se det!! :) :)
Er kjempe glad for at mamma strikker!


Det har ikke vært så mye liv inni her siden sist, men idag har jeg endelig kjent litt igjen! Og det er bare 2 uker igjen til ordinær UL... :) :) :) Spennende!
Og vekta går sakte men sikkert opp.....Idag viste den 51,5 kg....jaja, ikke all verden, men der er jo noe da :) Har litt "menssmerter" av og til forresten, og litt vondter her og der...(igår var puppene mine litt vonde...klarer ikke forklare hvordan vonde de var, men men)


Tja.....jo, også sover jeg ikke så veldig godt for tia... Vet ikke hvorfor, for jeg våkner ikke av smerter eller no, men bare våkner....blir nok ikke bedre når magen virkelig kommer heller....Så det kan bli en utfordring!


Apropo mage, jeg er litt skuffa over at magen ikke er større.....vil jo så gjerne se gravid ut for omverden også... :) Men når jeg bikker halvveis så begynner vel magen å vokse ordentlig...


Hmm...surrealistiske greier dette asså...Virkelig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar