søndag 16. januar 2011

15+4..ja tia går litt sakte..

Syns tia går så sakte... Men er jo egentlig ikke så veldig lenge igjen til jeg er halvveis...


Heldigvis er jeg i ganske god form! Ingen spesielle plager og det er jeg enormt takknemlig for!!!
Men idag har jeg ikke vært mye pigg alikevel. Og da var det ikke akkurat veldig kult at vi skulle ha middagsgjester idag...
Igår var vi nemlig i 60års lag, og da klarte gubben å invitere noen på middag idag...Jippi! Og vi som ikke har rydda og vaska på en stund :p Hadde såååå lyst til å ligge på sofa'n å slappe av i dag....få litt krefter til den nye uka, men neida.. Det var bare å bite tenna sammen å få unna det som måtte gjøres.


Nå er jeg helt skutt, men det var jo veldig koselig med besøk da :)


Ja, også er jeg veldig fornøyd med at vekta viste 51 kg idag tidlig... En liiiiten vektøkning i allefall :)




Men må få med en liten ting til....I forbindelse med dette 60 års laget så måtte jeg jo ha nye nylonstrømper... Og siden jeg virkelig ikke orker noe som strammer veldig rundt magen så kjøpte jeg meg nylonstrømpebukse for gravide! Var super fornøyd med at jeg kom på å kjøpe det... helt til jeg tok den på..
FOR EN SKUFFELSE! Den stramma jo like mye, hvis ikke mer... Trodde den skulle være større rundt magen jeg...? Jaja, fra nå av så er det stay ups som gjelder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar