onsdag 12. januar 2011

15 UKER!!!

Yes! Enda en uke kan krysses av!
Syns tia går så sakte, men nå er det bare 25 uker igjen.. sånn ca...Syns det høres mye bedre ut å telle nedover enn oppover.. :)

Tenkte jeg skulle begynne å ta litt magebilder fremover. Syns selv at magen har blitt stor. Skal den være så stor i uke 15?



Ja, det er kanskje ikke så lett for dere å si så mye om den saken, så jeg får kanskje legge ved et bilde jeg tok mens magen fremdeles var flat også...


(hehe.. ja puppa ser litt kantete ut, men det er fordi bildet er tatt tidligere i svangerskapet, akkurat i den tiden puppene vokste veldig, og bh'n min var litt liten i utgangspunktet...så det var rett og slett ikke plass til dem.....og ikke titt på rompa mi :P jeg ser "feilen" selv...)

Jaja, Det skal bli gøy å se forandringene uke etter uke.. :) (i allefall for meg)

Ellers merker jeg ikke så veldig mye om dagen, litt stikkninger av og til... Er jo i god form som alltid, ikke kvalm og ikke humørsvingninger :)

Ja, nå kom jeg på no...Vekta!! Den er jo også litt spennende å følge med på! Nå vet jeg ikke akkurat hva jeg veide da jeg ble gravid, men tipper jeg lå på ca 47-48 kg et sted (ja jeg er tynn, men i sommer gikk jeg ned mange kg pga stress og angst også..... begynnte heldigvis å legge på meg igjen på høsten...)
Idag viste vekta 50,6 kg....Så jeg har nok gått opp litt, men hadde forventet større vektøkning egentlig. Vekta mi var jo stigende da jeg ble gravid, og jeg har jo ikke kasta opp no særlig i svangerskapet, men derimot spist som en hest... Og alikevel veier jeg ikke mer?? Hadde håpet på minst 53 i allefall... Jaja...det kommer vel etterhvert :P hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar