tirsdag 5. april 2011

To trimestere overstått....allerede!!!

Wæææ....Idag er det siste dagen i 2. trimester...  Det vil si at imorgen starter jeg på mitt 3. og siste trimester... Gud nå er det ikke lenge igjen!!!
Syns tiden går så fort.... Jeg trodde svangerskapet skulle bli en evig lang reise, men jeg forstår ikke hvor all tiden har blitt av... Men spørs om det kommende trimesteret går like fort som de 2 andre da....  :P hehe

Snuppa har forresten vært ekstremt livlig idag :) Og det kan jeg jo ikke klage over. Er jo ingenting som er koseligere!!!
Helt utrolig fasinerende å se bevegelsene på utsiden av magen, og ikke minst å kjenne styrken hennes...Hun har virkelig noen kraftige bevegelser! Og idag har det vært armer og bein i alle retninger så og si hele dagen.... LOVE IT!

Gleder meg så enormt til å få henne ut, se på henne, holde henne, kysse henne, kose henne og bare beundre henne... Men samtidig er det litt "bitter sweet" å vite at jeg ikke får kjenne bevegelsene hennes inni magen min igjen...Så jeg får bare nyte det så lenge jeg kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar