onsdag 6. april 2011

Allerede 3. trimester jo!

Idag startet siste trimester....
Det er helt surrealistisk å tenke på at jeg skal bli MAMMA!

De siste ukene har magen virkelig vokst, men alikevel så legger jeg ikke no særlig merke til den... Ser den jo når jeg står i speilet, men best merker jeg det når jeg skal finne noe å ha på...Det er jo INGENTING som passer lenger....hehe

Ellers føler jeg ikke at magen er i veien, at den er tung eller påvirker meg i det daglige... Den føles ikke så stor ut som den magen jeg ser i speilet :P haha....rart..

Desverre har jeg den siste uken merket litt "stikkninger" i underlivet...spesielt når jeg gjør mye husarbeid, sitter å kjører, står på kjøkkenet ol.... Jeg prøver å ikke fremprovosere smertene i frykt for at det skal bli verre.... Er det noe jeg IKKE trenger så er det problemer med bekkenet... Redd at det vil sette en stopper for jobben..... jeg er avhengig av å jobbe frem til permisjonen begynner!

Vel vel....uansett så må jeg bare ta alt som det kommer..

Ellers ligger vekten fremdeles på 58kg et sted.... Det har den gjort i noen uker nå....Tipper at den vipper over til 59 kg neste uke :) :)

Aahhh, btw....idag fikk jeg pakke fra BAM.... :)
Inneholdt små prøver med kremer, såper, våtservietter, smokk osv... :) Syns det er kjempe gøy med pakker i posten og gleder meg til de andre pakkene kommer...(venter pakker fra bl.a libero og rimi også)

Nei nå får jeg fortsette med litt husarbeid....Driver å vasker og legger sammen klær til den store gullmedaljen :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar